|
Post by pkout on Oct 6, 2016 18:41:16 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους, Ξεκινώ ζητώντας την κατανόηση σας για το επικείμενο σεντόνι ερωτήσεων και αποριών σχετικά με τα zero. Λίγο background πρώτα..... Κάνω τα πρώτα βήματα με αερογράφο(ένα φθηνό μοντέλο), χρησιμοποιώντας τα γνωστά humbrol enamel αραιωμένα με white spirit απο γνωστό, μεγάλο και ... πρακτικό κατάστημα. Έχοντας 4 αμαξώματα "βαμμένα" (διαδικασία εκμάθησης αερογράφου, αραιώσεων κλπ) κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι η όλη διαδικασία αραιώματος και η απελπιστικά μεγάλη διάρκεια στεγνώματος , με χαλούσε πάρα πολύ και λειτουργούσε αποτρεπτικά από το να μοντελάρω όσο συχνά θα ήθελα, παρόλο που η χρήση του αερογράφου σαν εργαλείο μου άρεσε. Διαβάζοντας λοιπόν τα εξαιρετικά σχόλια από χρήστες των zero, επιπλέον των χαρακτηριστικών τους (όχι αραίωση και ταχύτατο στέγνωμα) αποφάσισα να τα δοκιμάσω στα επόμενα μοντέλα, και ξεκινάνε οι απορίες: - Ένα μπουκαλάκι των 60ml πόσα αμαξώματα καλύπτει στο περίπου? - Μπορώ να τα εφαρμόσω πάνω από αστάρι άσπρο ή γκρι Tamiya? - Με τι χρονική διαφορά ψεκάζετε το κάθε χέρι χρώμα ή βερνίκι? - Στο ενδιάμεσο καθαρίζετε τον αερογράφο? (λόγω ταχύτητας στεγνώματος) - Το έτοιμο 1Κ υπολείπεται πολύ σαν αποτέλεσμα από το 2Κ? (διθυραμβικά σχόλια για το 2Κ) - Τις χαλκομανίες και τα φωτοχαραγμένα τα εφαρμόζουμε ανάμεσα από κάποιο χέρι βερνικιού ή στο τέλος? - Χρησιμοποιώ για τις χαλκομανίες το humbrol decalfix, θα έχω κάποιο πρόβλημα ασυμβατότητας? - Από άποψη κόστους, καθαρίζουμε τον αερογράφο με τα καθαριστικά της zero, ή υπάρχει άλλη εναλλακτική (πχ enamel-white spirit) και ποια είναι αυτή? - Βάφω σε εξωτερικό χωρο με γάντια και μάσκα 3M 3100 με φίλτρο 3391. Είναι αποδεκτό το ποσοστό προστασίας που προσφέρει? - Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή είναι επιθυμητή και ευπρόσδεκτη Έχω διαβάσει αρκετά wip και tutorial, σίγουρα κάποια από τα ερωτήματα έχουν ήδη απαντηθεί, αλλά η συγκέντρωση της πληροφορίας θα βοηθήσει αφάνταστα εμένα και ίσως κάποιον άλλο φίλο στο μέλλον. Κλείνοντας, λίγες ερωτησούλες ακόμα Στα 4 "βαμμένα" αμαξώματα, δοκίμασα να γυαλίσω μια μικρή επιφάνεια (micromesh-αλοιφές) στο καθένα, χωρίς βερνίκι (διαδικάσία που ακολουθούσα με humbrol acrylic spray). Το αποτέλεσμα ήταν σαφώς κατώτερο από την χρήση spray (θαμπό - όχι ζωντανό χρώμα). Πως τα επαναφέρω σε μια αξιοπρεπη κατάσταση? Άλλο ένα χέρι χρώμα (humbrol acrylic spray) /βερνίκι/γυάλισμα ή κατευθείαν βερνίκι/γυάλισμα? Το Gunze B-513 (επίσης θετικά σχολιασμένο) θα ήταν μια καλή λύση? Ευχαριστώ για την τιτάνια υπομονή σας να διαβάσετε το post μέχρι τέλους
|
|
|
Post by Sakis on Oct 7, 2016 2:08:24 GMT 2
Βαθιά ανάσα και πάμε! Θα αριθμήσω τις απαντήσεις ώστε να είναι νοικοκυρεμένες.
1. Ανάλογα το πόσο χρησιμοποιείς. Πχ. το κίτρινο χρώμα δεν έχει μεγάλη καλυπτικότητα οπότε θα χρειαστούν παραπάνω χέρια από ότι ένα σκούρο μπλε. Αν θες όμως σώνει και καλά απάντηση τότε είναι γύρω στα 10 αμαξώματα. Και πάλι όμως μιλάμε για κάτι πολύ υποκειμενικό και σχετίζεται με τον τρόπο που βάφει ο καθένας.
2. Ανετότατα πάνω από οτιδήποτε έχει ως βάση το lacquer. Εννοείται ότι αυτά που ανέφερες είναι συμβατά όπως επίσης διαλυμένος στόκος Mr. Gunze ως αστάρι κλπ. Γενικά να έχεις ως βασικό κανόνα τον παρακάτω: lacquer>enamel>acrylic. Αριστερά το πιο δυνατό και όσο πιο δεξιά τόσο ασθενέστερο, άρα ποτέ ακρυλικό κάτω από σμάλτο ή lacquer γιατί ως ασθενέστερος διαλύτης θα στο σηκώσει, (εννοείται πως από πάνω δεν υπάρχει θέμα...).
3. Πάλι επαφίεται στον τρόπο ψεκασμού. Εγώ που ψεκάζω αραιά και πολλά χέρια τα ρίχνω διαδοχικά και χωρίς αναμονή. Ας πούμε 2-5 λεπτά ανάλογα με τον τρόπο ψεκασμού αλλά συνήθως είναι κάτι που κρίνεις οπτικά επί τόπου. Γενικά τα zero στεγνώνουν αρκετά γρήγορα.
4. Καλό είναι να ομαδοποιείς τα βαψίματά σου ώστε να μην "λερώνεις" αερογράφο για "ψύλλου πήδημα". Ενδιάμεσα γεμίζεις με διαλυτικό, ψεκάζεις για να καθαρίσεις το δοχείο και αφού το κάνεις αυτό ψεκάζεις πατώντας με το δάκτυλό σου την άκρη ώστε να απομακρυνθούν τα υπολείμματα που δεν μπορούν να φύγουν από το ακροφύσιο. Αν προηγουμένως ψέκαζες για αρκετή ώρα ίσως ήταν καλό να αφαιρέσεις απλά τη βελόνα και να την καθαρίσεις με λίγο χαρτί γιατί πιθανόν να έχει στεγνώσει χρώμα πάνω της. Στο τέλος κανονικό λύσιμο και καθάρισμα.
5. Δεν έχω άποψη μιας και δεν έχω δοκιμάσει αλλά βλέποντας άλλες δουλειές δεν διέκρινα φοβερές διαφορές. Στα θετικά συγκαταλέγεται σίγουρα η ευκολία μιας και δεν μπλέκεις με αναμίξεις αλλά ίσως και να έχει μικρότερο χρόνο ζωής στο ράφι για τον ίδιο λόγο (υπόθεση).
6. Χαλκομανίες ορίζεις εσύ σύμφωνα με το πόσο θέλεις να διευκολύνεις τον εαυτό σου. Μπορούν να μπουν πάνω από το χρώμα κατευθείαν ή ανάμεσα από δύο χέρια βερνίκι με ενδιάμεσο τρίψιμο για να εξαλείψεις το σκαλοπάτι της χαλκομανίας. Τα φωτοχαραγμένα ανάλογα με τη φύση τους (λίγη κοινή λογική θέλει), πτερύγια κλπ. στο χρώμα του αμαξώματος εννοείται μπαίνουν πριν καν ασταρωθεί. Δέστρες και άλλες μεταλλικές λεπτομέρειες εννοείται στο τέλος.
7. Κανένα απολύτως. Φρόντιζε μόνο τα πρώτα χέρια του βερνικιού πάνω από τις χαλκομανίες να είναι αραιά για να μην αντιδράσουν και τις ζαρώσουν. Αφού πέσουν μερικά χέρια έπειτα θεωρούνται σφραγισμένες και σιγά σιγά επιμένεις περισσότερο στο ψέκασμα. Ιδανικά, δοκιμάζεις πάντα τη συμπεριφορά της χαλκομανίας εκτός μοντέλου.
8. Lacquer thinner εμπορίου ή διαλυτικό νίτρου (αν ο αερογράφος σου δεν έχει λαστιχένια μέρη) είναι ιδανικότατα και πολύ φθηνότερα. Ένα λιπαντικό κινούμενων μερών του αερογράφου (πχ. της Iwata) είναι το ιδανικό επιστέγασμα γιατί ειδικά το διαλυτικό νίτρου τείνει να στεγνώνει τα πάντα. Επίσης μπορείς να αφήνεις απειροελάχιστη ποσότητα white spirit στο δοχείο μιας και έχει κάποιες λιπαντικές ιδιότητες.
9. Αποδεκτότατο. Εννοείται πως 2Κ βερνίκι μόνο με μάσκα αυστηρά (ειδάλλως εγγυημένος καρκίνος). Μπορείς επίσης να ζητήσεις φίλτρα ανάλογα με τη φύση των υλικών που χρησιμοποιείς και θέλεις να προστατευτείς από αυτά.
Λίγες απαντησούλες στις λίγες ακόμα ερωτησούλες. Αν και δεν έχω εικόνα, προτείνω να ξεπλύνεις το αμάξωμα να φύγουν τα υπολείμματα αλοιφών και να ρίξεις ένα χέρι χρώμα ξανά. Έπειτα βερνίκι και μετά γυάλισμα. Γενικά είναι μία πολύ μεγάλη κουβέντα το γυάλισμα (όχι απαραίτητα επιστημονική ούτε για λίγους) αρκεί να κατανοήσεις για ποιόν λόγο κάνεις τι. Ο Γιώργος (gtziaf) έχει ανεβάσει παλαιότερα ένα tutorial και το internet βρίθει από πληροφορίες. Γενικά θέλει υπομονή και σίγουρα όχι απογοήτευση στην αρχή.
Το Β513 είναι εξαιρετικό και πιο εύκολο ελλείψει ανάγκης ανάμιξης αλλά για μένα πιο ακριβό μακροπρόθεσμα συγκριτικά με ένα σετ 2Κ της Zero ή ακόμα φθηνότερα αν αγοράσεις εμπορίου.
Αυτά τα ολίγα, ας συμπληρώσουν ή διορθώσουν οι συνάδελφοι!
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Oct 7, 2016 18:04:05 GMT 2
Πάνο θα συμφωνήσω με τον Σάκη σε όλα!
Υπάρχουν συνάδελφοι που βάφουν αποκλειστικά με zero οπότε θα σου μεταφέρουν καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα την άποψη τους και την εμπειρία τους.
Από προσωπική χρήση, θα σου πω πως το 1Κ της Zero δεν αξίζει μιας και το είχα πάρει επειδή και εγώ βαριόμουν τις μίξεις του 2Κ...Δεν έχει καμία σχέση το ένα αποτέλεσμα με το άλλο. Το 1Κ είναι ένα απλό γυαλιστερό βερνίκι, το οποίο είναι για μικρά κομμάτια και κυρίως για μέρη που δεν θα τρίψεις/γυαλίσεις.
Για το αμάξωμα είτε θα πας σε 2Κ, είτε σε Β513. Προσωπικά δουλεύω πιο πολύ με το Β513 το οποίο το βγάζω από το δοχείο και το ψεκάζω με αερογράφο. Έχει το ίδιο αποτέλεσμα με 2Κ, τρίβεται και σηκώνει αλοιφές...μια χαρά! Βέβαια στο σύνολο σου βγαίνει πιο ακριβό απο το 2Κ, γιατί θέλει και κανα χέρι παραπάνω πέρασμα...
Αυτά από εμένα!
|
|
|
Post by alex78 on Oct 9, 2016 11:19:53 GMT 2
Παύλο εγώ θα πρότεινα το εξής: Αν σε βγάζει ο δρόμος σου την Παρασκευή το βράδυ πρός Χαλάνδρι μεριά έλα να τα πούμε απο κοντά στην συνάντηση να γνωριστούμε κιόλας και να ανταλάξουμε απόψεις και ερωτήματα. Ευκαιρία είναι.... Για τσέκαρε εδώ: www.scalewheels-gr.com/thread/2222/5-scwΥ.Γ. Βασική προυπόθεση να μην έρθεις φαγωμένος...
|
|
|
Post by pkout on Oct 9, 2016 19:35:08 GMT 2
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις απόψεις σας. Σχετικα με το 2Κ, όσο χαζεύω στο διαδίκτυο βλέπω ότι επικρατούν δύο τάσεις σχετικά με την χρήση του. Όλοι συμφωνούν στην αρτιότητα του τελικού αποτελέσματος (που είναι πράγματι εντυπωσιακό), και η διαφωνία ξεκινά όταν η κουβέντα πηγαίνει στους κινδύνους από την χρήση του σε θέματα υγείας. Οι μεν υποστηρίζουν ότι λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέσα προστασίας (γάντια-μάσκα) είσαι ok, και οι δε, ότι τα αυτά μέτρα προστασίας δεν είναι αρκετά για την τοξικότητα του υλικού, και το βλέπουν ως αχρείαστο ρίσκο κάνοντας το χόμπι σου. Σαν αρχάριος (και άσχετος από χημείες-διαλυτικά κλπ) δεν γνωρίζω που ακριβώς είναι η αλήθεια, αλλά σίγουρα είναι κάτι που με προβληματίζει (τουλάχιστον στην παρούσα μοντελιστική μου φάση). Στα του θέματος τώρα, διαβάζοντας τις απόψεις του Σάκη και του Αλέξανδρου, κλίνω περισσότερο στην λύση του Β513 για τα βαμμένα αμαξώματα με humbrol enamel. Αν καταφέρω ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα (συνυπολογίζοντας την μηδενική μου εμπειρία) θα το συνεχίσω και στα επόμενα μοντέλα με zero και ίσως να το εξάγω για ψέκασμα με αερογράφο. Alex, όντως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά, αλλά δυστυχώς οι πιθανότητες να παραβρεθώ είναι λίγες (για αυτό και δεν έχω δηλώσει συμμετοχή). Εννοείται ότι θα το προσπαθήσω. Σας χαιρετώ
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Oct 14, 2016 9:06:27 GMT 2
Καλημερα Σχετικα με Ζερο Λακερ vs 2Κ μπορεις να δεις αυτο και να βγαλεις τα συμπερασματα σου (στο τελος εχει και συγκριση με 2Κ): Ο τυπος βεβαια κατι μ^$%#ια κανει με το λακερ, σιγουρα μπορει να βγαλει καλυτερο αποτελεσμα απο αυτο. Εγω πχ το αραιωνω ακομα πιο πολυ (εως και 1:1) και στρωνει μια χαρα. Αλλα και παλι, δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των δυο. Το λακερ το χρησιμοποιω για ευκολια μονο μετα απο χρωματα ζερο για να γυαλισουν και να βαλω σηματα (βαριεμαι να ανακατεβω ). Τωρα σχετικα με την τοξικοτητα, οποιο και απο τα δυο να αναπνευσεις, ιτ ιζ βερι βερι μπαντ. Αλλα ακομα και τα σωματιδια των ακρυλικων μη-τοξικων να αναπνεεις, παλι δεν ειναι καλο. Και το Β513, και οι κολες, και οι στοκοι, ολα ειναι τοξικα. Επισης και το τσιγαρο, το αλκοολ και τα κοψιδια για τα γενεθλια του φορουμ καταστρεφουν τον οργανισμο. Και ο αερας της Αθηνας. Γιου νοου γουατ αϊ μην Στο θεμα μας, με μια καλη μασκα, γαντια (πιθανως και γυαλια) και ψεκασμα σε ανοιχτο χωρο δε νομιζω να εχεις προβλημα. Στην τελικη, ποσες φορες θα ψεκασεις 2Κ? 3-4 το χρονο? Για τη μασκα, αν εχεις αμφιβολιες ρωτα απο εκει που την πηρες αν κανει για 2Κ. Αν θες τη γνωμη μου, αγορασε ενα κιτ λιγοτερο στο στοκ και παρε οσο καλυτερη μασκα μπορεις. Τελος, αν σκεφτεις τελικα να αγορασεις 2Κ, καλυτερα αγορασε απο ενα καταστημα με χρωματα αυτοκινητων. Δεν συμφερει ο Ζερο οικονομικα, και στην ουσια πουλαει το ιδιο πραγμα συσκευασμενο.
|
|
|
Post by pkout on Oct 14, 2016 18:36:06 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους, Δημήτρη, τον κύριο από το youtube έτυχε να τον πετύχω την προηγούμενη εβδομάδα. Είδα και τα 2 video για το zero lacquer και προφανώς επιβεβαιώνει την ήδη επικρατούσα αντίληψη περί κορυφαίου αποτελέσματος του 2Κ έναντι του lacquer, πλην όμως κάνει και σαφή αναφορά στην τοξικότητα του υλικού. Στο δικό μου μυαλό (αρχάριος, άγνοια κλπ κλπ) η φράση κλειδί είναι "it all comes down to what you're more comfortable with", και η αλήθεια είναι ότι δεν νιώθω και τόσο άνετα (τώρα) με την επιλογή του 2Κ. Το παραπάνω, σε συνάρτηση και με αυτά που αναφέρεις (αέρας Αθήνας, τσιγάρο, τοξικότητα άλλων υλικών κλπ), με τα οποία συμφωνώ απόλυτα, με φρενάρουν από το να προσθέσω ακόμα ένα πιθανά επικίνδυνο υλικό, του οποίου η ασφάλεια επαφίεται στην σωστή χρήση και συντήρηση του προστατευτικού εξοπλισμού. Τώρα σχετικά με το βερνίκι, προμηθεύτηκα ήδη ένα Β513 και τις επόμενες μέρες θα αρχίσουν οι δοκιμές . Σε κάθε περίπτωση όμως σε ευχαριστώ για τον χρόνο και τις απόψεις σου πάνω στους προβληματισμούς μου. Καταχραζόμενος την καλοσύνη σας και την υπομονή σας έχω μερικές απορίες ακόμα για τα zero: -Αν υποθέσουμε ότι σε κανένα από τα περάσματα με τον αερογράφο δεν έχει καθίσει σκόνη ή σκουπιδάκι (ok απίθανο!!!), μπορείς να τελειώσεις όλο το βάψιμο του αμαξώματος με διαδοχικά περάσματα σε ένα πχ. απόγευμα ? -Στην ίδια υπόθεση, στο ολιγόλεπτο ενδιάμεσο των περασμάτων καλύπτουμε το μοντέλο? (προτροπή gtziaf σε tutorial χωρίς να ρωτάμε πολλά πολλά για χημείες κλπ ή έχει να κάνει με την χρήση άλλου τύπου χρώματος?) -Αν πιάσει σκουπιδάκι, πόση ώρα αφήνουμε πριν το αφαιρέσουμε? Πάλι σεντόνι βγήκε .....
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 14, 2016 19:39:31 GMT 2
Παύλο καταρχήν μια άποψη... Το φινίρισμα του αυτοκινήτου είναι το 60-70 % του αποτελέσματος. Οπότε αξίζει τον επιπλέον χρόνο, κόπο και ίσως χρήμα. Πάμε τώρα σε αυτά που ρωτάς... Καταχραζόμενος την καλοσύνη σας και την υπομονή σας έχω μερικές απορίες ακόμα για τα zero: -Αν υποθέσουμε ότι σε κανένα από τα περάσματα με τον αερογράφο δεν έχει καθίσει σκόνη ή σκουπιδάκι (ok απίθανο!!!), μπορείς να τελειώσεις όλο το βάψιμο του αμαξώματος με διαδοχικά περάσματα σε ένα πχ. απόγευμα ? -Στην ίδια υπόθεση, στο ολιγόλεπτο ενδιάμεσο των περασμάτων καλύπτουμε το μοντέλο? (προτροπή gtziaf σε tutorial χωρίς να ρωτάμε πολλά πολλά για χημείες κλπ ή έχει να κάνει με την χρήση άλλου τύπου χρώματος?) -Αν πιάσει σκουπιδάκι, πόση ώρα αφήνουμε πριν το αφαιρέσουμε? 1) Αν βάφεις με 2Κ σίγουρα μπορείς να το κάνεις σε ένα απόγευμα. Με το 513 πιο δύσκολα αφού στεγνώνει πιο αργά. Υπολόγισε όμως ότι το 2Κ είναι ενεργό (η χημική αντίδραση που λέγαμε ) ακόμη και μέρες μετά το βάψιμο οπότε δεν βρίσκω τον λόγο να βιάζεσαι. Το 513, ιδίως αν περάστει γερό υγρό χέρι, θα είναι έτοιμο για πιάσιμο (μπορεί να φαίνεται στεγνό αλλά π.χ. να αφήνει δαχτυλιές ή κατσαρώνει στο μασκάρισμα) μετά από 3-4 μέρες. 2)Καλύπτουμε το μοντέλο σε ένα κουτί ή συρτάρι για να μην σκονιστεί. Αυτό που λες, το είχα γράψει νομίζω για το Ts13 της Tamiya, μετά από δοκιμές και είχε να κάνει με την αποθήκευση πριν γυαλιστεί. (Αν θυμάμαι καλά, έχουν περάσει πολλάαα χρόνια) 3)Σου τα περιγράφω στο 1. Στο 2Κ την επόμενη (εκτός φυσικά αν είναι επιφανειακό), στο 513 λίγο παραπάνω. Προφανώς όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις, που λειτουργούν σε μένα. Δεν σημαίνει ότι είναι κάποιου είδους ευαγγέλιο. Μόνος σου, εν τέλει, θα βρεις την μέθοδο που ταιριάζει στον χρόνο, χώρο σου και τα υλικά σου. Καλά βαψίματα
|
|
|
Post by pkout on Oct 15, 2016 14:13:10 GMT 2
Γιώργο καλημέρα, Συμφωνώ απόλυτα για το "take it slow", αλλά από παραλειψή μου δεν διευκρίνησα ότι οι ερωτήσεις αφορούσαν τα περάσματα του χρώματος και όχι τα βερνίκια. Αν έχω καταλάβει σωστα το χρώμα το ρίχνουμε με ελαφρά χέρια μέχρι να μην αλλάζει ο τόνος του. Συνοπολογίζοντας ότι τα zero στεγνώνουν γρήγορα και το ελαφρύ χέρι ούτως ή άλλως στεγνώνει γρηγορότερα από ένα βαρύ, μου δημιούργηθηκε η απορία αν μπορείς να βάψεις ένα αμάξωμα σε ένα πχ. απόγευμα. Προσπαθώ να αποφεύγω τις βιασύνες, αλλά πρακτικοί λόγοι (και ευτυχώς όχι συζυγικοί ακόμα )δεν μου αφήνουν πολλές επιλογές. Καλό σ/κ
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Oct 15, 2016 16:25:34 GMT 2
Καλησπέρα Παύλο,
Θα μου επιτρέψεις να σου κάνω κι εγώ μερικές ερωτήσεις, δίνοντας σου έτσι και τη δική μου γνώμη/απάντηση.
Έχεις βάψει όπως λες με humbrol, δοκίμασες όμως gunze/tamiya? Δοκιμασες να αραιώσεις τα humbrol με lacquer thinner (εμπορίου και μη)? Δοκίμασες να βάψεις τα αμαξώματα με matte χρωμα αντί για gloss? Πόσα μοντέλα τελείωσες?
Με όλα τα παραπάνω δε προσπαθώ επ ουδενί να σε μειώσω, ουτε και να σε κάνω να νιώσεις άσχημα. Σκέψου όμως ότι τόσα χρόνια δεν υπήρχαν τα zero, τα απιστευτα βελτιωτικα της ts, τα σεντόνια με pe, τα allclad και παει λέγοντας και παρόλα αυτά κάποιοι φτιάχνανε εξαίρετα μοντέλα, αξιοζήλευτα ακομα και σήμερα. Έχω και συγκεκριμένους ανθρώπους σαν παραδείγματα, αλλά δεν νομιζω πως χρειάζεται να το προσωποποιήσουμε.
Μαι ποιντ ιζ, μη βιάζεσαι γενικότερα, φτιάξε μερικά μοντέλα (2-3) όπως είναι στο κουτί με απλά χρώματα,απλα υλικα και ενα απλό βερνίκι (αφου θες να αποφυγεις τα πολυ τοξικά), δοκιμασε τεχνικες-ψεκάσματα-αραιώσεις-πιέσεις-κολλες-πινέλα-προετοιμασίες κομματιών, μάθε να βάφεις και δες τι βολεύει εσένα και κυρίως κάνε "ένα βήμα τη φορά".
Τα pe, τα πιο σκληρά βερνίκια και τα υπολοιπα "εξωτικά" θα ερθουν στην ώρα τους. Ξεκίνησε ένα wip, βγάζε φωτογραφίες από τα στάδια εργασίας και οι πιο έμπειροι εδω θα σου λύνουν εκεί τις απορίες και θα "διορθώνουν" τυχόν λάθη.
Στα λεω όλα αυτα γιατί από τις ερωτήσεις φαινεται πως έχεις αρκετες απορίες πάνω στα βασικα, και οι οποίες θα εξαλειφθούν έτσι οπως σου είπα, με "ώρες πτήσεως" πάνω στο μοντελιστικό πάγκο. Καλή η θεωρία αλλά πρέπει να την εφαρμόσεις σε πρακτικό επίπεδο να δεις πως λειτουργουν τα υλικα, ώστε να την κάνεις κτήμα σου.
Τέλος, βασικότερο όλων, κοίτα να χαρείς το μοντελισμό για αυτό που είναι και μη προσπαθείς να βγάλεις το τέλειο μοντέλο με την πρώτη. Το τέλειο μοντέλο δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει ποτέ, η απόλαυση όμως που σου δίνει ένα τελειωμενο μοντέλο στη βιτρίνα σου υπάρχει! Τελείωσε τα μοντέλα σου με τα όποια λάθη τους και προχώρα στα επόμενα έχοντας τη γνώση και την εμπειρία που κερδισες κάνοντας με τα δικά σου χέρια τη δουλειά.
Με συγχωρείς για το μακροσκελές ποστ. Γράφτηκε με όλη την καλη διάθεση.
|
|
|
Post by pkout on Oct 22, 2016 19:46:26 GMT 2
Γειά σου Αγάπιε, Διάβασα πολύ προσεκτικά το post σου, το οποίο με προβλημάτισε (δημιουργικά), και μου υπενθύμισε αυτό που ήξερα ήδη..... ότι έχεις απόλυτο δίκιο ως προς τις "ώρες πτήσης στον πάγκο",του πειραματισμού με υλικά, της υπομονής κλπ. Προφανώς δεν θα φτιάξω το τέλειο μοντέλο (και αν υπάρξει ποτέ δεν θα είναι δικό μου!!!! ), ούτε αυτός είναι ο στόχος μου. Οι απορίες μου απόρρεουν από τον ενθουσιασμό, και τη θέληση το επόμενο μοντέλο να βγει λίγο καλύτερο από το προηγούμενο. Ισώς να το παρακάνω ελαφρώς (το αναγνωρίζω πρώτος από όλους), αλλά σε καμία περίπτωση ο σκοπός μου δεν είναι να "μπω στο πανεπιστήμιο μετά το νηπιαγωγείο". Σε ευχαριστώ για τις απόψεις σου (οι οποίες με ξαναέστρωσαν στην δουλειά ), και την διάθεση σου να βοηθήσεις. Δεν υπάρχει θέμα μείωσης ή προσβολής, την στιγμή που οι παρατηρήσεις γίνονται με καλή διάθεση. Όπως είχα γράψει και παλιότερα η απουσία βεντετισμών και η καλοπροαίρετη κριτική είναι μοναδική στην παρέα του ScW. Να είσαι καλά
|
|
|
Post by freddieslotcars on Mar 14, 2017 17:29:53 GMT 2
Αφου υπαρχει το θεμα ψαχνω να βρω αντηστιχιεα για το ΖΡ -1329 corsa grey-fiat abarth σε καποια αλλη κατα προτημηση σε Vallejo air.
|
|